BOT
BOT - Build-Operate-Transfer modell
Magyarországi szolgáltató központra van szüksége? Megbízható helyi partnert keres, akik az alapoktól felépítik az Ön leendő irodáját, beleértve a helyiség és az emberi erőforrás megtalálását, valamint a teljes adminisztrációs és infrastruktúra kiépítését?
A magyar IT piac tapasztalt szereplőjeként vállaljuk konkrét projektekre dedikált IT csapatok gyors és hatékony felépítését, és a stabilizálódást követő esetleges átadását, így az Ön cége kockázatmentesen építhet fel EU-n belüli szolgáltató központot.

#1 BUILD

#2 OPERATE

#3 TRANSFER
BOT-modell ütemezése
1-2. hónap
Projekt és ügyféligények feltérképezése
3-9. hónap
A szolgáltató központ személyi állományának kiépítése, folyamatok kialakítása
10-18. hónap
A szolgáltató központ működésének optimalizálása
18. hónaptól
Működtetés, esetleges átadás
A BOT-modell előnye
8 ok, amiért érdemes a BOT-modellt választania

Kinek célszerű a BOT-modell használata?
Ha a cége Magyarországon szeretne irodát nyitni, és gyorsan felépíteni egy telephelyet akár 100 alkalmazottal, anélkül, hogy bármilyen tapasztalata lenne az adott országban, akkor az adminisztrációs költségei hihetetlenül magasak lesznek.
A BOT gondoskodik Önnek a folyamatokról és segítséget nyújt a jogi vagy integrációs kérdések tekintetében is. Ha a munka kiszervezése helyett inkább szolgáltató központot tervez nyitni, a BOT szintén jó választás lehet.
Ezzel a modellel biztosíthatja vállalata kultúráját és értékeit, miközben teljes ellenőrzést tarthat a folyamat és a készségmenedzsment felett. Az összes alapvető kompetencia mindig házon belül marad.

REFERENCIÁK
Support center felépítése
Távközlési szoftvereket gyártó ügyfelünk székhelye Kínában van, és az európai, afrikai és közel-keleti ügyfelek bevezetési és támogatási tevékenységeit Európából kívánják ellátni.
Több európai országban is jelen volt ügyfelünk, de úgy döntöttek, hogy egy közép-kelet európai országban felépítenek egy tesztelő és támogató központot. Helyismeret nélkül egy helyi szolgáltatóval közösen kívánták ezt megvalósítani, így partnerünk több régióbeli várost és céget is megvizsgált majd a Mortoffra esett a választása.
TÁMOGATÓ KÖZPONT FELÉPÍTÉSE ESETTANULMÁNY
ELÉRHETŐSÉGEINK
KÉRDÉSE VAN?
MUNKATÁRSAINK RENDELKEZÉSRE ÁLLNAK!
Kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot:
Cím
1138 Budapest,
Dunavirág u. 2., I. Torony
3. emelet
Telefonszám
+36 1 319 55 11